What Does درمان بیماری زونا Mean?

Wiki Article

این امر موجب هشدارهای بیشتری از سوی متحدان اسرائیل شد که باید شیوه جنگ علیه حماس را تغییر دهد تا غیرنظامیان را از مرگ و میر ناشی از بمباران شدید یا گرسنگی در امان نگه دارد.

● برای کمک به تسکین درد، پزشک ممکن است داروهایی مانند داروهای ضدویروسی یا ضدالتهابی تجویز کند.

اگر چه بثورات دردناک زونا در یک طرف صورت، گردن یا بالاتنه در بیشتر موارد وجود دارد، این بیماری می‌تواند اشکال مختلف دیگری نیز داشته باشد. اشکال کمتر رایج زونا عبارت‌اند از:

علاوه بر این برای جلوگیری از انتقال ویروس واریسلا به دیگران، توصیه می‌شود که فرد مبتلا، تا حد امکان زخم‌ها و ضایعات پوستی خود را بپوشاند.

وضعیت سلامتی عمومی افراد، در ابتلا به این بیماری موثر است. به عبارت دیگر اگر از نظر جسمی، شرایط خاصی داشته باشید، بیشتر در معرض ابتلا به زونا خواهید بود.

بیماری او در ماه‌های گرسنگی از آغاز جنگ، و بدون مراقبت‌های پزشکی مناسب، به سرعت رو به وخامت است.

به مرجعی قابل اعتماد در زمینه سلامت و پزشکی تبدیل کرده است.

پس زونا چیست و چه می‌کند؟ زونا توسط ویروس واریسلا زوستر به وجود می‌آید، همان ویروسی که باعث آبله مرغان می‌شود. این بیماری کشنده نیست اما می تواند بسیار دردناک باشد. واکسن‌ها به کاهش خطر ابتلا به زونا کمک می‌کنند.

فشار روحي به خودي خود نمي‌تواند عامل بروز بيماري زونا باشد، زيرا زونا يک بيماري ويروسي است که ويروس آن از قبل به صورت غيرفعال در بدن وجود دارد. اما استرس مي‌تواند باعث تضعيف سيستم ايمني بدن و کاهش مقاومت آن در برابر تمامي انواع بيماري‌ها شود.

تخلف شرکت برق مازندران در ماجرای قطع درختان چگونگی بیماری زونا جنگل الیمالات

به خاطر داشته باشید كه اگر به آسپیرین حساسیت دارید از این فراورده استفاده نكنید.

● برای برخی افراد، زونا در داخل و اطراف چشم ایجاد می‌شود. این حالت به عنوان هرپس زوستر چشمی نامیده می‌شود.

نیروی دریایی آمریکایی همچنین در حال اعزام یک ناوتیپ مهندسی به آن سوی اقیانوس اطلس است تا یک اسکله موقت برای کمک‌ها از طریق دریا بسازد.

● هیچ درمانی برای زونا وجود ندارد، اما درمان علائم آن در اسرع وقت می‌تواند به جلوگیری از عوارض و تسریع بهبودی کمک کند.

Report this wiki page